Kargın Yenice'den Kış Fotoğrafları (Aralık 2014)

, , 0 Comments


  Köye gitmeyi düşünüyordum fakat Kaman'dan köye gitmek sıkıntılı olduğu için köye gitmeyi sürekli erteliyordum. Bölemin arabayla köye gidelim demesini fırsat bilip düştüm yollara...
  Köy Ankara'ya göre çok soğuktu. İlk gün güneş yüzünü az da olsa gösterse de sürekli sis vardı. Köyün içini gezme fırsatı bulamadım. Bunun dışında köyde 5-10 domuzun sürü halinde gezdiğini söylüyorlar. Ava gittiğimde köyünöze giden yolun kenarlarında toprağı eşelemişler. Avda ise 5-6 keklik haricnde bir şey çıkmadı. Sanırım aşırı avlanma var. Çünkü bu mevsimde keklikler sürü halde gezmeleri gerekirken tek ya da ikişer olarak kalkıyor. Uzaktan görürlerse uçup gidiyorlar.
  Mantar fazla kalmamış. Soğuktan dolayı damar köbela yok ama buğarçan köbela az-çok var. Köyün yakınlarında 5-6 tane buldum fakat bazıları kurtlanmış.
  Şimdilik köyden izlenimler bu kadar... Bakalım bir sonraki köy ziyaretim ne zaman olacak.

Kargın Yenice

Kargın Yenice hakkında resim, video ve blog yazılarının yeraldığı web sitesidir.

0 yorum: