Kargın Yenice'de Güz Kasım 2014

, , , 0 Comments


  Soğuk geçen günlerden sonra havaların birkaç derece ısınmasıyla şehrin kalabalığından ve gürültüsünden uzaklaşmak istemiştim. Köyde de mantarların çıktığını duyunca şehrin sıkıcılığı iyice artmıştı. Hafta sonu bir fırsatını kendimi köye attım. Cumartesi sabahı azığımı alıp mantar toplamaya gittim. Hasanaan dölekten rışvanın çeşmenin oradan yazıpınarından iğdeli oğluna kadar mantar toplaya toplaya gittim. Mantarın sonuna kalmış olmalıyım ki 4-5 saat aramama rağmen anca 1 kilo kadar mantar bulabildim.
  Köy, Ankara'ya göre daha sıcaktı. Köyün her yerine sonbahar hakim olmuş. Bir taraftan tarlalar sürülürken bir taraftan da ekin ekenler var. Söylentiye göre maden ocağının oraya 600 tonluk su deposu yapılıyormuş. Suyun bir kısmı maden ocağı için kullanılacakmış, geri kalanı ise köy için kullanılacakmış.

Kargın Yenice

Kargın Yenice hakkında resim, video ve blog yazılarının yeraldığı web sitesidir.

0 yorum: