Kargın Yenice'de Yaz Temmuz 2015

, , , 0 Comments


   Yine ramazan bayramı vesilesiyle memlekete gitme fırsatım oldu. Fotoğrafları daha önce yayınlamayı düşünüyordum fakat çeşitli sebeplerden dolayı bir türlü yayımlayamadım. Köyde bahar mevsim yemyeşil rengi sıcakların artmasıyla yerini sarı renklerin tonlarına bırakmış. Otlar kurumuş ve geç de olsa yaz mevsimi gelmiş. Ekinler biçilmeye başlamış. Biber, patlıcan yeni yeni çıkmaya başlamıştı. Dometeslerse aldığım duyumlara göre yeni yeni kızarmaya başlamış.
   Bayramın ilk günü bayramlaştıktan sonra evde duramadım öğleden sonra ırmağa indim. Benim gibi bir çok kişi hemen köyünöze gitmiş. Köyünözde yaklaşık on-on beş kişi vardı. Arkadaşlar akşamdan ağ atmış, fazla bi şey tutamamışlar.

Kargın Yenice

Kargın Yenice hakkında resim, video ve blog yazılarının yeraldığı web sitesidir.

0 yorum: